[ LUGOS ] s3

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Čet Sep 16 01:48:55 CEST 1999

Yo!

On Tue, 14 Sep 1999, Ale{ Stru`nik wrote:

> Imam graficno kartico s3 trio3d/2x. Nikakor mi ne uspe nastaviti
> resolucije za xwin (red hat 6)na 10224x768
> Ima kdo kaksno idejo?

Vse to je prekleto enostavno, važno je samo da ne nastaviš monitorjevega
bandwidtha višje kot ti piše v dokumentaciji od letega, in da ti
mdoženje/deljenje ne dela težav:) Če je monitor multisync, in če ima
grafična kartica oziroma driver možnost izbire dot clock-a 'od do' (pri
novejših S3 čipih gre zadeva čez 120MHz) potem se lahko praktično igraš z
izbiro resolucije in osveževanjem. ©e dve formuli ti napišem in ostane ti
samo še branje zadev v /var/X11R6/lib/doc...

refresh_rate (v_synch) = dot_clock / h_frame_length * v_frame_length

h_frame_length = dot_clock / h_synch

Aja še to ti povem da je horizontalen razpon (resolucija) tam okoli 80% od
h_frame_length-a... manjšaš frame_length -> slika se širi in hkrati raste
refresh rate... če razteguješ po širini, se ti veča tako vertikalna kot
horizontalna frekvenca osveževanja... če pa razteguješ po višini pa se ti
veča samo vertikalna frekvenca...

To je vse z moje strani, za več detajlov si malo preberi dokumentacijo,
predvsem pa si preberi kako sploh deluje video zaslon...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist