[ LUGOS ] Corel ogroza Linux?!

Stojan Rancic stojan na nevtron.si
Čet Sep 30 20:58:37 CEST 1999

On Thu, 30 Sep 1999 20:20:59 +0200, Mitja wrote:

>Jaz sem dolgo vztrajal na OS/2. Vsi se boste verjetno strinjali, da to ni slab
>OS (mogo e ga tudi S.R. uporablja tudi |e danes :-) ).

Po zadnjem crashu pred kakega pol leta se mi ga nekako ni dalo vec postavljati ;-> Zdaj vegetiram med Windowsi in
Linuxom ;-)

>Toda nismo sami. Za mase je prevladal M$. Kaj iimate v slu bah? Ali tajnice pi|ejo v Linx-u ali pa uporabljajo Word?

Zal tajnice se kar uporabljajo Word.. samo podjetje pa dobesedno laufa na Linuxu ;-)

>Tudi Red Hat-u nekateri  e pridajajo $.

Redhatu mogoce nekateri zamerijo, da se je prvi "skomercializiral" izmed free distribucij. Fantje ocitno vidijo denar v
tem in glede na to, kako njihova delnica kotira ne morem reci, da se motijo.

P.S.: Tudi Rok Papez je precej casa vztrajal na OS/2-ju, pa se marsikdo iz sedanjega Lugosa ;-)

                                   GreetZ, Stojan

Dodatne informacije o seznamu Starilist