[ LUGOS ] Digital Alpha instalacijske tezave

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Sep 8 21:17:55 CEST 1999

On Wed, Sep 08, 1999 at 09:02:45PM +0200, Jakec wrote:
> Kaj pa izpise ?
>
> Sploh ti RH6 za alpho ne priporocam, jest sem to
> zadevo instaliral 1 teden (in porabil paket pomirjeval).
> Raje pocakaj na 6.1. Ce ti vendarle uspe,
> poskrbi za vse rpm update ki so na voljo,
> sploh pa tele: `ls | grep net`

No bom se jaz dodal svoje. Ce nisi posebno custveno navezan na RedHat-a,
probaj Debian za Alpho.

Jaz nimam nobene Alphe, vendar se Debian na Sun-ih (sparc) prav dobro
obnese. Tukaj imam 2x sparcstation2, na enem od teh dveh imam urejene
osebne stvari, tako da lahko od kjerkoli dostopam do njih (recimo mail,
web page in podobne budalastine), drugega pa uporabljam kot X terminal. Za
kaj vec je itak presvoh, tako pa prav lepo dela ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
I know a good tagline when I steal one.

Dodatne informacije o seznamu Starilist