[ LUGOS ] Multiport kartica

Andrej Trobentar andrej.trobentar na rikom.si
Tor Sep 21 09:10:04 CEST 1999

jernej horvat wrote:

> Mogoce se obnasa kot navadna serijska kartica. Kaj pise v navodilih ?
> A si dobil poleg kaksne poseben gonilnik za druge OS-e ?

Dobil sem gonilnik za SCO Xenix operacijski sistem in za DOS.Ce bi vedel
kateri modul moram nalozit oz. za kateri device vkljucit podporo v kernelu bi
mi to ze dosti pomagalo.Prebral sem malo devices.txt vendar te kartice nisem
zasledil, obstajajo neke druge multiport kartice, vendra ne Longshine.V enem
drugem racunalniku je ta kartica predstavljena kot ttyLx, sedaj pa nevem ali
je vkjucena kaksna posebna podpora v kernelu ali kaj.

Andrej.

Dodatne informacije o seznamu Starilist