[ LUGOS ] IF?

Marjan Savli majan na liste.gov.si
Tor Sep 21 07:53:19 CEST 1999

> ali je ze sestavljen site in banner za IF4? da dam ta banner na
> borza.dergan.si - prejsnjic je baje par nestabilnih posameznikov uspelo
> prepricat, da gredo pogledat :)

Ce bi spremljal lugos-help bi vedel, da je.

http://www.kss-loka.si/sejem/

Spodaj najdete tudi link na organizacijo, kjer so prakticno vsi doslej
znani podatki in zadolzitve. Geslo pa dobite, ce boste pomagali. :)) (beri
lugos-help)

Strani so bile pravkar prenovljene. Vceraj je bili na slowwenii,
danes najbrz na kokoski. Desno zgoraj je link na statistiko
dostopov. (predvsem je zanimiv dostop iz razlicnih operacijskih sistemov)

Dopisi sponzorjem so sli ven v cetrtek. Nekaj zanimanja je ze.

Ko bo kaj novega bom napisal v lugos-help.

Ce ima kdo kako pripombo/predlog na obstojece strani, naj mi prosim
sporoci, pa ne na listo....

Pa se odgovor - prosim, da.

Majan

Dodatne informacije o seznamu Starilist