[ LUGOS ] grep vprasanje...

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Tor Sep 28 09:14:45 CEST 1999

On Mon, Sep 27, 1999 at 10:46:16PM +0200, A Bear With No Brain At All wrote:

> hmm.. verjetno bo awk kar v redu.. ker v bistvu ne potrebujem obdelave
> celega mailboxa ampak samo posameznih mailov ko priletijo v moj mailbox...
>
> z awkjem printam message dokler ne pride prazna vrstica in potem output dam
> v oni isti grep in sed... imam prav?

Seveda je (varjetno) prav. Jaz se sicer nikoli pretirano ne navdusujem
nad takimi zadevami. Zakaj pa ne uporabis procmail-a in formaila?
Preberi si nekaj man pageov (procmailrc, procmailex, formail) in zadeva
bo opravljena dosti bolj enostavno.

Borut
borut.mrak na ijs.si
En dan je en dan, trije dnevi so pa trije dnevi. -- Miha Tomsic

Dodatne informacije o seznamu Starilist