[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Sep 24 01:07:01 CEST 1999

Yo!

On Thu, 23 Sep 1999, Bostjan Vlaovic wrote:

> Ne vem ce si dobro prebral, kaj je problem. Staro verzijo potrebuje cela
> vrsta programov, ki jih potrebujem. Tudi ce bi mi manjkali kaksni
> "depsi" mi ni jasno zakaj bi se zelel nekaj na silo poceti (ce ne ves
> tocno kaj delas)?

Če imaš ti neko knižnico in bi jo rad nadgradil... zakaj pa ne. Hočeš reči
da pod novejšo verzijo taiste knižnice zadeve ne bodo delovala (izuzemši
libc5/glibc)? Fora je v tem da bi morale novejše verzije 'stable' knižnic
delovati isto kot starejše. Problem nastane če hočeš nadomestiti obstoječo
knižnico z novo in to kakšno development varianto, ki ima spremenjen način
delovanja etc. Isto je s kerneli 1.2.x, 2.0.x, 2.2.x. Zadeve se dosti
spreminjajo v sami strukturi in pristopu, dočim recimo 2.0.30 in 2.0.38 pa
razlikujeta samo po popravkih.

Zanima me če si sam že kdaj naredil kakšen RPM paket? Očitno nisi. Ko
delaš tak paket, lahko pustiš da ti zadeva sama najde odvisnosti in
potrebe po drugih zadevah, lahko pa sam explicitno določiš kakšne bodo te
odvisnosti. Na primer določiš, da bo zadeva potrebovala knižnico žbgjlib
 ki bo >= od verzije 1.35.17. Če tega ne določiš sam, potem je odvisnost
konkretna in sicer od trenutno nameščene knižnice...

Ponavadi so RPM paketi narejeni zelo površno in so prav zaradi tega
kasneje trn v peti uporabnikov. Podobno je recimo z ICQ za Windoze, ki ga
nikakor NE moreš dokončno odstraniti s sistema.

Potem nastopi tu še druga težava in sicer nekdo bi naredil paket, ki bi
zadevo namestil v /usr/local/žbgjlib/libexec, drugi bi jo dal v
/usr/lib/žgljlib, tretji pa spet recimo v /whereever/do/u/wanna/put/žbglib

Uporabljam Slack in vedno preden namestim kakšen RPM paket se najprej
prepričam kaj je v njem, kakšne potrebe ima in kam bi se rad namestil,
potem pa se odločim če ga bom SPLOh namestil...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist