[ LUGOS ] Zaznavanje telefonskega klica

Iztok Umek Iztok.Umek na simobil.si
Tor Sep 28 08:03:36 CEST 1999

Hm, ko sem uporabljal isdn tools, sem opazil stevilke v nekem logu, ki se je
sproti izpisoval. Torej bi bilo mozno samo sproti pregledovati ta log in
izpisovati oz. potem klicati ta program.

LP,
	Iztok

Iztok Umek                                           SI.MOBIL d. d.
iztok.umek na simobil.si                               Smartinska 134b
http://www.simobil.si/                            SI-1000 Ljubljana
Tel.:  +386 61 1440 944                                    Slovenia
Mobile: +386 40 440 944                       Fax.: +386 40 440 945

Dodatne informacije o seznamu Starilist