[ LUGOS ] Digital Alpha instalacijske tezave

Vladimir Stajic vladimir.stajic na atlantis.si
Sre Sep 8 20:07:09 CEST 1999

Zdravo.

Spravil sem se instalirati RedHat 6.0 na DS10 alpha streznik in naletel na
tezavo pri zacetku instalacije.
Splosno sem sledil navodilom proizvajalca in iz Digitalovega ftp-ja potegnil
image za boot disketo in iz nje bootal sistem. stvar se je zataknila, ko je
bilo treba vstaviti RAMdisk disketo in sem dobil error message.
Spodaj je izpis errorjev. sestavljen je iz dveh delov prvi del je viden na
konzoli terminalu, drugi pa na zaslonu samega racunalnika.

prvi del:

aboot: no disklabel found.
aboot: loading compressed vmlinux.gz...
aboot: ok, now starting the kernel...

halted CPU 0

halt code = 5
HALT instruction executed
PC = fffffc0000310088

Drugi del

Kernel Panic: VFS: Unable to mount root fs on 02:00

Kaka ideja?
Moram priznati, da sem pri tem precej nov, tako da...

Dodatne informacije o seznamu Starilist