[ LUGOS ] SCO unixware 7.0.1 in LAPTOP

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Ned Sep 12 13:38:37 CEST 1999

Howdy!

On Sun, 12 Sep 1999, Jernej Zajc wrote:

> Ker nisem edini, ki se je tako zmotil, predlagam, da list
> admin to uredi kot je na nekaterih listah: Reply-To naj ne
> bi bil Lugos-list ampak nespremenjen, se pravi posiljateljev.
> Odgovor (Reply to sender and all recipients) se tako CC-ja na
> listo. Kaj menite?

Jaz se ne strinjam (razloge je navedel ze Stojan). Sicer pa je stvar
mailerja, ki ga uporabljas. Moj mailer (pine) me vsakic vprasa, ce naj
reply poslje na 'Reply-To:' naslov. Default odgovor je sicer 'Y', ampak
lahko pritisnem tudi 'N'.

Torej zamenjaj mailer (tisti, ki ga uporabljas, itak sux).

Peace!
  Mkx