[ LUGOS ] HP SCSI blues

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Sre Sep 15 09:03:13 CEST 1999

Zdravo!

> kabel wide-SCSI->centronics. Tisti
> kabel je fancy v toliko, da ima vgrajeno terminacijo zgornjih 8 bitov,
> spodnje pa spu=B9=E8a skozi.

KJE bi lahko dobil taksen kabel? Zelel bi namrec prikljuciti HP-jev SCSI
scanner na externo wide-SCSI vodilo. Sem ze poskusal, samo nisem dobil
kabla ki bi imel pravilno teminirane zgornje bite.

Se rajsi bi pa imel zadevo, ki bi se prikljucila na notranje vodilo in se
speljala ven kot SCSI2 externi prikljucek. Zato, ker drugace ne bi mogel
uporabljati obeh notranjih SCSI vodil. Trenutno pa sta obe v uporabi.

LP,
=09bobo

| Bostjan Vlaovic            | Student of Elect. Eng.         |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist