[ LUGOS ] 3com 509B in full-duplex

Ales Casar casar na uni-mb.si
Pon Sep 6 19:00:27 CEST 1999

On Thu, 2 Sep 1999, Boris Benko wrote:

> Ah, potem sem se zmotil, oziroma sem mislil, da se pogovarjamo o 905B-TX. Ta meni dela
> na 100 mega full duplex, tudi half duplex. Na switchu in hubu.

Skoda. Zdaj je spet ugasnilo se tisto malo upanja, da vsaj nekomu stvar
dela. Mogoce pa te 509B kartice v full-duplex nacinu znajo delati samo
bolj teoreticno kot prakticno.

Ko si ze omenil 905... Taka kartica je meni delala v vseh 4 nacinih
(10/100, full/half-duplex), rekordni prenosi niti niso bili tako slabi -
dobrih 8 MB/s, zal pa je bilo delovanje zelo spremenljivo, velikokrat le
na 10% rekordnih zmogljivosti. Vsaj pod Linuxom. Je pa zanimivo, da v eni
FreeBSD masini taka kartica presenetljivo lepo in stabilno deluje.

Ales

--
Ales Casar                  | InterNet: Casar na uni-mb.si, A.Casar na ieee.org,
Faculty of EE & CS          |           A.Casar na s-gms.ms.edus.si

Dodatne informacije o seznamu Starilist