[ LUGOS ] snemanje zvoka

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Ned Sep 12 13:02:36 CEST 1999

On Sat, 4 Sep 1999, Polz of the SBT wrote:

> Ja katero cudno kartico pa mas to ?

Kako nej pa jst to vem!!! Mashina je bila kupljena za 100 jurjev v
Intersparu (nisem jaz izbiral, je bilo za rojstni dan :)), zraven je blo
pa tehnicnih podatkov 0,1% Prilozen je bil tud en CD od Yamahe in tud v
Win je kazal na to, da je zadeva Yamahina. Tko da sem
pri prevajanju jedra pac nastimal Yamaha modul. To je pa tudi vse...

Mi pa se ni prislo na misel, da bi pogledal v drobovje moje kiste, ce so
tam kaksni znaki (dvomim). Bom postoril tudi to.

Lep pozdrav iz 4. nadstropja,
Andrej

You can get more of what you want with a kind word and a gun than you
can with just a kind word.

Dodatne informacije o seznamu Starilist