[ LUGOS ] ASUSCOM ISDN modemi

Andrej Mršek andrej.mrsek na uni-mb.si
Sre Sep 8 17:14:12 CEST 1999

jernej horvat wrote:

> Problem je ce hoces imeti HKRATI klic ven in noter. ;-)
> Poleg tega JE vzpostavljanje zveze daljse in sama hitrost prenosa
> manjsa kot pri notranji (pasivni) kartici, kjer je sicer malce vec dela s
> konfiguracijo. Interna kartica dela v celoti sinhrono in prenosi nad
> 115200 baud ji ne delajo probleme....Serijska vrata na PC pa imajo
> maksimum 115200, kar je PREMALO za normalno delovanje dveh isdn kanalov
> (64k).

Se strinjam da ne z zunanjim TA ne mores izkoristiti polne pasovne sirine, ki jo ponujata
oba kanala. Ampak po mojih izkusnjah se to ne pozna kaj dosti. Po drugi strani pa ce imaš
bojsi serijski vmesnik, ki omogoca vecje hitrosti tudi to ni ovira. Za posameznika pa je
verjetno kombinacija zunanji ISDN TA+hiter serijski vmesnih financno nesprejemljiv proti
notranji kartici.

> Bu? Mislis na routanje IPX paketov ? Lahko naredis RAW IP povezavo, ki
> nima ppp balasta, ali pa ipx routas z ipppd....

Ne, ne mislim tega. Sam se ukvarjam s prenosom slike preko ISDN-ja v smislu varovanja in
podobnih reči. Tukaj ponavadi (zaradi strojne opreme, ki je kompatibilan tudi z
analognimi modemi) rabiš združevanje kanalov na protokolu V.120, česar ceneni ISDN TA ne
znajo. Sam sem uporabljal za to Motorole BitSurfr Pro, ki stane skoraj 800 DEM.

Lep pozdrav, Andrej

Dodatne informacije o seznamu Starilist