[ LUGOS ] Pisanje tekstov v X-ih

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Sep 8 15:13:11 CEST 1999

Pozdravljeni!

Zanima me kateri program bi bil najbolj primeren za pisanje v X-ih. Imel naj bi
sledeče lastnosti:
- formatiranje teksta (bold, leaned, ...)
- pisanje & printanje iso 8859-2 fontov !!
- majhna poraba CPU-ja ter memory-ja (zmerna)
- zmožnost importiranja in/ali exportiranja v Word 97/95 format
- cim manj prostora na disku naj zasede
- se zanj ni treba uciti celotne knjige z navodili
(- deluje seveda v X-ih)

Ce imaste s kakim programom dobre izkusnje, pa da ustreza (vsaj priblizno)
zgornjim pogojem mi prosim sporocite kateri to je da ga preizkusim, ker
resnicno pogresam pisanje formatiranih tekstov - plaintext variante mi ze rahlo
presedajo. Prosim namen tega maila ni da se bo folk kregal kaj je bolje, zato
bodite cim bolj objektivni.

Vnaprej hvala!

Boštjan
--
Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
      ICQ #:7506644, For my PGP key finger: neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist