[ LUGOS ] Problemi...

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Pon Sep 6 16:49:50 CEST 1999

Boris Benko wrote:

> Mogoce je tudi problem z priklopom tracne enote na IDE. To nikoli ni v
> praksi tako lepo delalo, kot bi moralo. Sem imel sam en Colorado backup (ki
> pa se je priklapljal na flopi).
>
> Poskusi odstraniti tracno enoto in ta cas backupirati z kaksnim kopiranjem
> datotek na drugo masino.

Dobra ideja. Ceprav je IDE le na enem kanalu. Bluzita pa oba diska, ki
sta vsak na svojem kanalu.

> Poglej tudi, ce se skatla iz kaksnega koli razloga ne pregreva. Mozno je
> tudi, recimo, da so se diski nekoc zelo pregreli in imajo posledice od
> "toplotnega udara". Ne glede na to, da imas masino zdaj na +20 in se ne
> pregreva.

Nic se ne pregreva.

> Kabli za IDE so lahko prescipnjeni ali zelo zviti. To poglej.
>
> Napajalnik lahko prekinja (ne daje prave napetosti), ceprav imas masino na
> UPSu.
>
> Diski so lahko defektni, potreben firmware upgrade.

Enake probleme sem imel tudi z drugim 3GB WDjem

> Saj nimas overclockane masine, kajneda? Potem spusti clock na vodilu, ce si
> ga navil. Nekateri diski ne prenesejo hitrejsega takta.

NE masina mora delati zanesljivo. Sistem je dovolj hiter za naso majhno
10Mbps mrezo.

> Nimas slucajno diske nestrokovno privite (*predolgi*) vijaki ali kabli dani
> notri v disk tako na silo, da so popokali kontakti? Vijaki se vidijo takoj,
> popokani kontakti pa prakticno ne.
>
> Masina ni zaznala pravi PIO mode itd...

Niso. Sem jih sam noter dal :-)

> =b
>
>     ---------------------------------------------------------------
>
>                                 Name: Boris.Benko.vcf
>               Part 1.2          Type: text/x-vcard
>                             Encoding: 7bit

Saj pravim, da je vse skupaj zelo cudno. Bom poskusil zamenjati
preostali komponenti sistema:
- 3C509
- hercules mono kartico.

Hvala