[ LUGOS ] HP SCSI blues

Metod Kozelj metod.kozelj na rzs-hm.si
Tor Sep 14 19:24:04 CEST 1999

Howdy!

On Tue, 14 Sep 1999, Matjaz Terpin wrote:

> Težave mi dela priklop tračne enote Quantum DLT7000
> (35/70 GB) na strežnik HP D390.

Hmmm ... jaz sicer nimam točno takšne tračne enote (imam pa HP SureStore
40, kar je Quantum DLT4000), priklopljena pa je na eno alpha/Digital Unix
mašino.

> Težave mi dela sam hardver, do softvera nisem niti prišel.
> Opažam da mi manjka nekaj znanja s področja različnih variant
> SCSI-ja.

Kar se softvera tiče: na zgoraj omenjeni Unix mašini uporabljam kar tar in
laufa. Torej bo tudi ostali softver za vožnjo DAT in ostalih tračnih enot
deloval.

> DLT ima širok konektor, torej tak kot "fast wide". Imam tri kable -
> dva "široki-široki" (flat in pa zunanji) in enega "široki-ozki".
> Mehansko gledano lahko DLT torej priklopim na katerikoli kontroler.

Hummm ... moj DLT ima oni Centronics-like SCSI, torej ozki. Zraven dajo
terminator (sem ga uporabil) ter kabel wide-SCSI->centronics. Tisti
kabel je fancy v toliko, da ima vgrajeno terminacijo zgornjih 8 bitov,
spodnje pa spušča skozi.

Moja mašina ima SCSI kontroler z ozkim zunanjim konektorjem, tako da sem
pograbil prvi kabel narrow-SCSI->centronics, ki mi je prišel pod roko.

Vsa stvar deluje, DLT dela na 10MHz sync.

Mi je prav žal, da ti ne morem bolj konkretno pomagati.

Peace!
  Mkx