[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Bostjan Vlaovic bostjan.vlaovic na uni-mb.si
Čet Sep 23 18:10:10 CEST 1999

Dragi Blaz!

> To so pa RH dependencies :) Zadevo se da overridat z --nodeps (man rpm),

Ne vem ce si dobro prebral, kaj je problem. Staro verzijo potrebuje cela
vrsta programov, ki jih potrebujem. Tudi ce bi mi manjkali kaksni
"depsi" mi ni jasno zakaj bi se zelel nekaj na silo poceti (ce ne ves
tocno kaj delas)?

> sicer pa bi moral to vsak RH user vedeti, =E8e to vem jaz ki nisem RH use=
r :)

Si ocitno bolj zvit.

> Pa =E8e bo=B9 =BEe glib zamenjal, zamenjaj tudi gtk+ dammit. Ponavadi je =
bilo=20
> tako, da si moral najprej prevesti glib ter ga instalirati, =B9ele potem =
si
> lahko za=E8el prevajati gtk+.

Zelo poucno.=20

=20
> Mah jaz ne vem, vi RH userji pravite kako da je RPM dobra pogruntav=B9=E8=
ina
> etc, na koncu se pa izka=BEe, da je najbolje vse prevesti in namestiti na
> roke...

Ja. Ocitno imas razciscene pojme kaj hoces. Super.
Hvala za pomoc.

LP,

=09bobo

|             Bostjan Vlaovic, univ. dipl. inz                |
| Na zelenici 9              | http://imola.uni-mb.si/~bobo   |
| 3000 Celje, Slovenia       | Tel.: ++386 41 769-386         |

Dodatne informacije o seznamu Starilist