[ LUGOS ] HP SCSI blues

Matjaz Terpin matjaz.terpin na comcom.si
Tor Sep 14 16:56:11 CEST 1999

Zdravo!

Če se ne motim, je nekjev pravilniku te liste napisano nekaj
v stilu "vprašanja na temo linuxa ali UNIXa na splošno"...
Torej k stvari :]

Težave mi dela priklop tračne enote Quantum DLT7000
(35/70 GB) na strežnik HP D390.

Težave mi dela sam hardver, do softvera nisem niti prišel.
Opažam da mi manjka nekaj znanja s področja različnih variant
SCSI-ja.

Tako je: mašina ima dva SCSI kontrolerja, eden je "single ended",
drugi je "fast wide". Prvi ima ožji konektor, drugi širšega. V škatlo
še nisem gledal, to je vse vidno od zunaj.

DLT ima širok konektor, torej tak kot "fast wide". Imam tri kable -
dva "široki-široki" (flat in pa zunanji) in enega "široki-ozki".
Mehansko gledano lahko DLT torej priklopim na katerikoli kontroler.

Imam nekaj terminatorjev, ki pašejo v DLT - DLT sam namreč ne zna
terminirati vodila, tako kot to počnejo nekatere druge SCSI naprave.
Terminatorji so "kao" različni - na enem piše "differential", eden je
original HP-jev, ki je zaenkrat še priklopljen direktno na kontroler,
tretji je pač tretji :)

Koncept SCSI id-jev mi je jasen in mislim da tam nisem naredil nobene
neumnosti.

Vendar.... ko zadevo priklopim, padejo vse naprave na kontrolerju,
ki sem ga uporabil. Ne glede na terminator, kontroler in kabel.
In, verjeli ali ne, preizkusil sem dva DLT-ja! SCSI veriga pade tudi
če DLT sploh ni vključen (če ga pustim na SCSI kablu, mu pa vzamem
elektriko).

V čem bi lahko bila finta? Ko to pišem, se mi zdi, da mora biti prav
kakšna neumnost. S HP-ji pa imam izredno malo prakse, tako da so
takšne neumnosti povsem verjetne.

10x!

   Matjaž

 Matjaz Terpin
 COMCOM d.o.o.,  Vojkova 4,  5280 Idrija,  Slovenija
 ++386 (0)65 172 020

 matjaz.terpin na comcom.si