[ LUGOS ] Problemi...

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Sep 6 15:14:56 CEST 1999

> Napake se pojavljajo na obeh diskih. Prav tako "nagaja" IDE tracna enota
> (HP Colorado 5GB), ki vsake toliko casa zajambra, da ne more previti
> traku. Backup je v taksnem primeru neuporaben.

Mogoce je tudi problem z priklopom tracne enote na IDE. To nikoli ni v
praksi tako lepo delalo, kot bi moralo. Sem imel sam en Colorado backup (ki
pa se je priklapljal na flopi).

Poskusi odstraniti tracno enoto in ta cas backupirati z kaksnim kopiranjem
datotek na drugo masino.

Poglej tudi, ce se skatla iz kaksnega koli razloga ne pregreva. Mozno je
tudi, recimo, da so se diski nekoc zelo pregreli in imajo posledice od
"toplotnega udara". Ne glede na to, da imas masino zdaj na +20 in se ne
pregreva.

Kabli za IDE so lahko prescipnjeni ali zelo zviti. To poglej.

Napajalnik lahko prekinja (ne daje prave napetosti), ceprav imas masino na
UPSu.

Diski so lahko defektni, potreben firmware upgrade.

Saj nimas overclockane masine, kajneda? Potem spusti clock na vodilu, ce si
ga navil. Nekateri diski ne prenesejo hitrejsega takta.

Nimas slucajno diske nestrokovno privite (*predolgi*) vijaki ali kabli dani
notri v disk tako na silo, da so popokali kontakti? Vijaki se vidijo takoj,
popokani kontakti pa prakticno ne.

Masina ni zaznala pravi PIO mode itd...

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist