[ LUGOS ] diald + zamenjava stevilke

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pet Sep 3 01:17:44 CEST 1999

Yo!

To se da drugače naredit, precej lepše in sicer z redial skripto v katiro
pač vpišeš recimo 3 različne številke in skripta cirkulira med njimi čisto
neodvisno od diald-a. Poleg tega vključiš lahko čisto normalni redial brez
da bi diald za to kaj vedel - veliko hitreje zadeva deluje, kot če bi za
vsak retry na novo poganjal diald (diald pač čaka na izvršitev oziroma
dokončanje dial skripte, ko se skripta konča in še vedno ni konekta,
ponovno spawna diald... torej če je redial že v dial skripti, potem za
 id: 0
to ni treba skrbeti diald-u)...

lp,B

On Fri, 3 Sep 1999, Boštjan Muller [NEONATUS] wrote:

> Zanima me če kdo ve kako in ali se sploh da naštimati diald tako, da bi ko
> zazna da je line busy (ko kliče server) zamenjal initstring - config file
> oziroma klicno številko (izberi poljubno možnost - katerakoli pač deluje).

Dodatne informacije o seznamu Starilist