[ LUGOS ] Disablanje Relaya v Sendmailu

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Pon Sep 27 20:07:53 CEST 1999

Yo!

On Sun, 26 Sep 1999, Rok Krulec wrote:

> Kako se disabla relaying za vse hoste razen moje domene v sendmailu ?

Odvisno katiro verzijo sendmaila uporabljas. Naprimer pri 8.9.x je default
nastavitev da zadeva ne relay-a tako da sem moral dodati feature
"relay_entire_domain", dodal pa sem tudi "accept_unresolvable_domains". Ce
tega noces, odstrani te zadeve iz mc skripte in ponovno prevedi cf.

Lahko poizkusis tudi z listami "approved for relay" recimo takole:

Kaccess hash -d /etc/mail/access

...in v to listo vpises domene oziroma hoste za katire bi zelel relay.

Svetujem ti tudi da si preberes README od sendmail config-a...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist