[ LUGOS ] Upgrade knjiznic

Rok Papez rok.papez na kiss.uni-lj.si
Čet Sep 23 09:40:42 CEST 1999

Hi BlaYo.

On Thu, 23 Sep 1999, you wrote:

> To so pa RH dependencies :) Zadevo se da overridat z --nodeps (man rpm),
> sicer pa bi moral to vsak RH user vedeti, če to vem jaz ki nisem RH user :)
> Pa če boš že glib zamenjal, zamenjaj tudi gtk+ dammit. Ponavadi je bilo
> tako, da si moral najprej prevesti glib ter ga instalirati, šele potem si
> lahko začel prevajati gtk+.

Tocno tako :). rpm -e --nodeps <stuff>.
Ce namrec spremljas dependencies ugotovis da je X server odvisen od
samega sebe :p. Go and figure.

> Mah jaz ne vem, vi RH userji pravite kako da je RPM dobra pogruntavščina
> etc, na koncu se pa izkaže, da je najbolje vse prevesti in namestiti na
> roke...

No tukaj pa lahko recem da to NI res. Jaz sem RH user in kolnem RPM.
Se pa strinjam s tem da je najbolje na vse preves in namestit na roke ;))).

--
best regards,
Rok Papez.

Dodatne informacije o seznamu Starilist