[ LUGOS ] Problemi...

Zoran Tkavc zoran.tkavc na guest.arnes.si
Pon Sep 6 14:37:56 CEST 1999

Zdravo!

Na solskem strezniku se po nekaj mesecih delovanja (uptime 151 dni)
pojavijo napake na filesistemu. To se mi je zgodilo ze prej, pa sem
mislil, da je bil vzrok izpad napajanja. Sedaj je streznik prikljucen na
UPS in se vedno isto sranje.
V masino sta vgrajena dva diska, priklopljena na razlicna IDE porta.
Napake se pojavljajo na obeh diskih. Prav tako "nagaja" IDE tracna enota
(HP Colorado 5GB), ki vsake toliko casa zajambra, da ne more previti
traku. Backup je v taksnem primeru neuporaben.

Stroj je star dobre pol leta in je imel ze dva servisa. Zaradi napak na
disku in sploh cudnem delovanju tracne enote (obesanje racunalnika),
prikljucene na drugi IDE kanal, smo zamenjali ABIT BH6 maticno plosco za
neko noname. Z zacasno noname resitvijo se je zadeva sama rebootala
vsake 2~3 ure. Zato smo ponovno zamenjali plosco z DFIjevo in se RAM ter
procesor. Sedaj dela ze 151 dni, a so se zopet pojavile napake.

Racunalnik je obicajen Pentium II 300, 128 MB RAM in 20GB diska (2x10GB
IBM) in se drugace prav lepo(**!!!!**) obnasa na 10MBps omrezju.
Na njemu tece RedHat 5.2, samba, squid, sendmail (lokalno) in innd
(lokalno).

Kaj storiti? Zgornjih problemov sem se ze najedel :-)

LP Zoran

Dodatne informacije o seznamu Starilist