[ LUGOS ] Irix

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Čet Sep 23 08:09:08 CEST 1999

Gasper Furman wrote:

> no ja.... tukaj je treba povedat tut to, da je irix "uporaben" samo kot
> workstation masina, se pravi brez kakrsnih koli serverjev.... vcasih celo
> X serverja

Hmmmm,

glede na diskusijo bi rekel, da nimate ista merila, kaj spada v to debato in
kaj ne. Ce bi jaz vprasal, kako se vindowsi resetirajo, bi me napadli (vsaj
10), da naj kar Billa grem vprasat, da se tukaj pogovarjamo o Linuxu...

Ce pa je debata o Irixu (mrzlem bratrancu Linuxa :-) ), potem pa je vse OK.
Tako da... Niti Irix ne spada cisto sem.

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist