[ LUGOS ] Twisted Pair

Edi Suc e na ed0.net
Pon Sep 6 13:33:25 CEST 1999

On Sun, 5 Sep 1999, Metod Kozelj wrote:

> Ne cisto, ker moras paziti, iz katerih paric vzames zice za posamezne
> kontakte. Kot je ze Vlado prav zapisal, je ena parica potrebna za povezavo
> pina 3 in 6. Torej raje takole:
>
> 1 - 1 Parica 1
> 2 - 2 Parica 1
> 3 - 3 Parica 2
> 6 - 6 Parica 2
>
> Ostalo je skoraj vseeno, ce sploh imas zvezano ali ne.

Ola.

Ce pa se bo komu delal 100% UTP kabel (ki ni uporaben le za povezavo
mreznih kartic) naj ga naredi takole:

pin 1 - parica 1 (bela zila)
pin 2 - parica 1 (pobarvana zila)
pin 3 - parica 2 (bela zila)
pin 4 - parica 3 (pobarvana zila)
pin 5 - parica 3 (bela zila)
pin 6 - parica 2 (pobarvana zila)
pin 7 - parica 4 (bela zila)
pin 8 - parica 4 (pobarvana zila).

//No ja. Ce bi se hotel 100% drzati standardov, bi moral povedati se barve
paric. Ker pa sem barvno slep mi je oprosceno, da jih ne poznam :)) //

Tako povezes na obeh konektorjih. Tak kabel je misljen kot patch kabel
(povezava hub/switch... na mrezno opremo). Ce hoces povezati dve kartici
na enem konektorju zamenjas parici 1 in 2.

Pa se beseda, kako lociras pin 1. Ce si predstavljas, da si UTP vticnica
na mrezni kartici in si hoces UTP konektor vklopiti v glavo (tocno med
oci) in so kontakti na konektorju spodaj je pin 1 na LEVI strani.

Tako. Malo teorije za arhiv lugos liste.

lp,
Edi SUC
* student at the University of Ljubljana, Slovenia
  Faculty of Computer and Information Science
* system administrator at Radio Student, Ljubljana
* linux user
* lover of Terrano (slo. Teran) wine

mailto:e na ed0.net