[ LUGOS ] snemanje zvoka

Andrej Lajovic andrej.lajovic na guest.arnes.si
Čet Sep 2 20:36:04 CEST 1999

Hoj!

Ze nekaj casa imam usposobljeno zwocno kartico, zdej sem pa ugotovil, da
bi bilo mogoce dobro tudi kaj posnet. Pa me je zadeva razocarala - "Sound:
DMA (input) timed out - IRQ/DRQ config error?".
Zvok lahko samo predvajam, ce imam priklopljen mikrofon, se pa tudi slisi,
ce kaj govorim vanj. Samo snemat se ne da.

Driver nalagam kot modul, in sicer takole:
insmod opl3sa2 io=0x370 mss_io=0x530 mpu_io=0x330 irq=5 dma=0 dma2=3

Prebral sem Sound-HOWTO, ampak prave resitve kljub temu ne najdem... a je
pri nalaganju modula mozna tudi kaksna dodatna nastavitev prav za
snemanje?

Kaksne ideje?

Lep pozdrav iz 4. nadstropja,
Andrej

You can get more of what you want with a kind word and a gun than you
can with just a kind word.

Dodatne informacije o seznamu Starilist