[ LUGOS ] telnet access restriction

Bostjan Mercun bostjan.mercun na kiss.uni-lj.si
Pet Sep 10 10:24:47 CEST 1999

Zivjo

Branko F. Gračner wrote:

> to kar hocem,
>
> pametno :> not ... ok, predstavljaj si situcijo ... preko ftpja editiras
> tisti .bash_profile, pa daš ven exit al kaj si notr vpisal in ekola, gremo v
> shell :>>
>
> bad idea.

Niti ne... .bash_profile lahko vidi edino tisti ftptest, ki je v posebni skupini, tako da
ga ostali ne vidijo, ker jim permissni ne dovolijo. Ftptest je pa v grupi ftponly, tako da
ne more brisat, overwritat.. v /etc/ftpaccess je pri vseh pravicah "no". Tudi uploadat ne
more. .bash_profile lahko sicer prebere, ne more pa z njim nicesar pocet. Tako da tukaj
jaz ne vidim problema. Poleg tega je lastnik file-a root...

Se kaksna ideja?

lp

		Bostjan

Dodatne informacije o seznamu Starilist