[ LUGOS ] [Fwd: particije]

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Ned Okt 24 08:20:40 CEST 1999

On Sat, 23 Oct 1999, Andrej Komelj wrote:

> "Ordinary user" se ne igra s particijami, temvec mora biti zadovoljen s
> tistim, kar mu je dolocil root. Zato se v tem primeru "ordinary userja"
> particije sploh ne ticejo in izpade iz te debate. Pri navadnem single-user
> sistemu pa je "ordinary user" hkrati tudi root, zato se ga particije se
> posteno ticejo.

Emm.. Jaz imam single user sistem... pa nikoli ne delam kot root... se
pravi se me particije tudi ne ticejo...

Sploh pa... Tudi ena tajnica bo imela single-user masino... Je potem ona
ze root?

Ne posplosuj zadev prevec... :)

David!
It takes 4*C64 to land on moon and P133 to run Windows 95, something IS
wrong.

Dodatne informacije o seznamu Starilist