[ LUGOS ] dejstva??? :-)))

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Pon Okt 11 13:27:09 CEST 1999

Metod Novak wrote:

> Ziv
> Ali je kdo v tem teksu nasel kaksno prednost linuxa, ze to je po svoje
> zanimivo.
> _lp Metod

Ne glede na to, ce se M$ vs Linux prepirajo sem ter tja recimo ce NTji
imajo kvoto ali nimajo (kot add-on produkt kvota za NTje obstaja, Linux pa
jo ima po defaultu), je dejstvo, da M$ masinerijo Linux cedalje bolj moti
(verjetno s svojimi kvalitetami) in zelijo z marketing masinerijo ljudi
prepricati v nasprotno...

Ce spremljate, kateri OSi poganjajo Web serverje, se Linux dobro drzi in
to so dejstva. Tako da... Verjamem, da bo agresivne propagande na temo
Linux:NT se vec... Prej bi me skrbelo, da je bo manj, ker bi takrat M$
ocenil, da ga Linux ne ogroza vec...

Ampak... Jaz mislim, da M$ dela uslugo tudi Linuxu... Ze to, da Linux
pride kot opcija za izbiro pred IS managerje, je ze plus... In to placa z
$$$ M$ (ala dobra je vsaka reklama, tudi negativna!).

=b

begin:vcard
n:Benko;mag. Boris
tel;cell:+386 41 337 180
tel;home:+386 69 37 499
tel;work:+386 69 14 632
x-mozilla-html:FALSE
org:Telekom Slovenije, d.d.;PE Murska Sobota
adr:;;Bakovska ulica 27;Murska Sobota;;9000;Slovenija
version:2.1
email;internet:Boris.Benko na ms.telekom.si
title:software development
fn:mag. Boris Benko
end:vcard

Dodatne informacije o seznamu Starilist