[ LUGOS ] WWW Cache

Matija Grabnar Matija.Grabnar na arnes.si
Sre Okt 6 07:46:57 CEST 1999

> On Tue, 5 Oct 1999, Matija Grabnar wrote:
> ©e en komentar: enkrat sem imel eno verzijo squid-a ("stabilno"), ki je
> očitno puščala in je delala vsak dan slabše. Ko sem squid restartal, je
> zopet začel delati dobro... Ne vem, ali se to še dogaja, sem ga pa na vseh
> majhnih serverjih (običajno za dostop preko ISDN-a) začel redno restartati
> - enkrat ponoči, ko ni nikogar blizu. Zaenkrat se obnese.

Jaz (pa najbrz se kdo) sem poslal bugreport na Nlanr, in Duane Wessels, (ki
je fejst poba) se je zakopal v source in popravil cel kup memory leakov.

Poraba spomina pri Squid 2.2Stable4 je zdaj stabilna. Treba pa se je zavedati,
da je Squid pozresen, kar se RAM-a tice in da kolicina porabljenega RAMa
raste z velikostjo cache-a na disku. Squid namrec drzi v RAMu indeks vseh
datotek na disku. Zato se poraba RAMa povecuje, ko se cache polni.

Za 24GB cache-a na disku mi Squid trenutno zre cca 210 MB RAMa.
--
"My name is Not Important. Not to friends.
    But you can call me mr. Important"  - Not J. Important

Dodatne informacije o seznamu Starilist