[ LUGOS ] no more dummy guide

crt jakhel crt na ice.dergan.si
Tor Okt 26 01:17:04 CEST 1999

> If you can't (won't learn how to use it) then it was not meant to be used
> by you. That is a fact.

my sentiments exactly.

> Nope. Omenis mu da je morda IRC prava resitev zanje, poves mu URL.
> Ce ne ve kaj je to mu razlozis se Internet, TCP/IP....itd...skuhas
> kosilo..
> Ah...ce pa on nima casa za to.

tocno tako. to ne pomeni, da je nenormalen, ves. samo urnik ima dokaj
drugacen kot mnogi. se zgodi. zaradi tega se mu ni treba it zdravit. on bi
rad to zgolj uporabljal. prizges in dela. kliknes in pricas. bas ga briga
za drobovje. to je - kaj? ideolosko neprimerno? ej, clovek je pac
tak. niti ni v manjsini. ti oz. mi smo v manjsini.

> Geek. Non-geek. What is difference ? (prosto po userfriendly)

see above.

> Kaj je narobe z irc ? Na <http://www.xircon.com> najdes zastonj irc
> klienta za polkna, ki podpira tudi tcl.

ze vidim, kako bo vesel, da podpira tcl :P

Dodatne informacije o seznamu Starilist