[ LUGOS ] binfmt + dexe

Boštjan Muller [NEONATUS] neonatus na gimp.thz.net
Sre Okt 20 22:30:30 CEST 1999

Pozdravljeni!

Zanima me kako je ze binfmt opcijo pri kernelih 2.2.x. Zadeva z dexe je pri
meni vpisana v boot skripti, vendar samih dos programov z command prompta ne
morem izvrševati - če nima executable permission-ov potem dobim permission
denied, ce pa ga naredim executable pa cannot execute binary file.
dos -L mi prijavi error - no DEXE file found - samo za ta dexe file pa nisem
zasledil kako ga narediti - v manual-u  ni o tem nic napisanega.
Aja kljub temu, da imam binfmt skompajlan v kernelu - ne kot modul se mi v
syslogu pojavlja sporočilo: modprobe: can't load module binfmt-75a9. Tu me
zanima ce lako enostavno napisem v /etc/conf.modules binfmt-75a9 off ali moram
narediti kaj drugega da to odpravim.

Vnaprej hvala

Boštjan
--
Boštjan Müller [NEONATUS], NEONATUS na bigfoot.com, http://surf.to/NEONATUS
RSA id: 0x90178DBD, ICQ #:7506644, PGP key: finger neonatus na gimp.thz.net

Dodatne informacije o seznamu Starilist