[ LUGOS ] Re:

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Okt 23 22:52:19 CEST 1999

Yo!

On Sat, 23 Oct 1999, Matevz <DiscoMan> wrote:

> Vse v scripti sem sam napisal....pa ni delalu...zakaj si ne bi ene sposodil
> in jo (kar tudi sem) popravil. Zakaj pa torej obstaja 'help' lista
> Sem pac nov v linuxu in vsaka pomoc prav pride, pa naj bo taka ali onaka.

Ves pri Linux-u je tako, da imas za vsako (cisto vsako) zadevo nek
dokument v elektronski obliki, ki ga je treba PREBRAT!

Problem nekoga, ki je do sedaj uporabljal samo Windowse, je v tem da ni
navajen branja dokumentov, ker pac za windowse ne obstaja noben tak help
dokument izuzemsi "if it doesn't work call Microsoft support".

Torej namen te liste sigurno ni prinesti nekomu vse na pladnju. Ce ti
nekomu das eno skripto (ker je pac nov v Linux-u), se bo slednji na tako
pocetje navadil in bo tudi v prihodnje na listo posiljal cudna vprasanja
in zahteval nove in nove skripte ali kar koli ze.

V /usr/doc imas milijon HOWTO in FAQ spisov, v katirih lahko najdes 80%
odogovorov na vsa vprasanja, ki se pojavijo na tej listi. Naslednja
postaja je pa http://www.lugos.si, kjer imas milijon linkov za taksne in
drugacne vire informacij, med njimi je tudi dosti takih ki se konkretno
nanasajo na vzpostavitev PPP povezave.

Se pravi naloga nekega newby-a je da se zakoplje v te dokumente in bere in
bere in bere. Prednosti je vec... naucis se resevati probleme tako da
isces resitve, ki so ze nekje zapisane; naucis se brati; naucis se hitreje
brati; naucis se brati z monitorja; ce ne znas dobro anglesko, se naucis
tega (slovarje v roke pa gremo); naucis se neve terminologije; skratka
naucis se vse od tega kako sistem sploh deluje in na tem gradis
naprej... ne pa da prvic v zivljenju instaliras Linux in si reces: "Uff,
dajmo zdaj mi PPP zrihtat, da bom lahko irc poganjal in me nihce ne bo
mogel nukati."...

V glavnem treba se je najprej vprasati ali Linux sploh je za nekoga ali ne
in za nekoga  ki ni propravljen poiskati in prebrati par dokumentov Linux
vsekakor NI!

Upam da sem te malo razsvetlil (ali pa zatrl) pa vse to ni letelo samo
nate, temvec na vse newby-je v Linux svetu...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist