[ LUGOS ] Remote boot (bootp/tftp)

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Okt 31 17:18:00 CET 1999

Yo!

On Sun, 31 Oct 1999, Mitja Bezget wrote:

> scompilaj si rarp modul.. editiraj /etc/ethers.. dodaj noter MACaddreso
> in ip v tem formatu:
> XX:XX:XX:XX:XX:XX     <ip>
> napisi rarp -f
> editiraj include/linux/nfs_fs.h poisci NFS_ROOT in si nastavi kje bi rad
> mel root filesys za terminale (%s pomeni ip terminala)... jas mam
> /nfslinux/%s ... recompilaj kernel (zImage ne zlilo! ker je to za
> terminal) z podporo za rarp boot in nfsroot... z rdev doloci boot

Hehe :) nene, nočem tega. Dosti si napisal, samo vse to sem si ze prebral
v HOWTO-jih. Kako se postavi NFS root na diskless mašini sem si prebral.
Zanima me samo kaj je narobe da mi ne potegne dol in ne naloži boot
image-ja... Se pravi rarp modul in /etc/ethers in zadeva naj bi deloval?
Od tu dalje me nič ne zanima. Gre mi samo zato, da potegnem dol in naložim
boot image in nič drugega.

Ko gledam log, se mi zdi kot da je na server strani vse v redu. Ko pride
req z določenega ethernet naslova ga bootpd prepozna in servira na ta
naslov vse podatke iz /etc/bootptab-a (tudi od kod in katiri boot image
naj klient potegne dol), potem pa se zadeva ustavi.

Boot image že imam in sicer kar boot+root v enem kosu. Zadeva se naloži
kompletna v ramdisk z vsemi potrebnimi programi moduli in knižnicami.

Torej rarp  naj bi vse rešil ali ne?

Aja boot eprom-a še nimam in ga začasno nadomeščam z binarno sliko letega
na disketi (emulacija boot EPROM-a) samo po mojem to ni ovira.

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist