[ LUGOS ] AX25

Dusan Rupnik dule na cuk.nu
Pet Okt 15 10:57:16 CEST 1999

Umm kot ze omenil imam resne probleme.  Problemi nastajajo ko hocem
zagnati program tnt drugace errorjev za inicializacijo SCC kartico ni in
zato ne vem kaj bi lahko bilo narobe. Vem da bi se moralo pri root logino
zagnati tnt -up ki upravlja SCC kartico. Na drugi konzoli pa se logiras
kot user in lahko zazenes program tnt, ki pa sluzi le za komuniciranje
radioamaterjev. Vem da laufa tudi mail server preko AX25, kot ga tudi ima
ljudmila. zato sem poizkusal vse ./tnt-up .... v login skripto vpisal ...
pa vseeno brez uspeha. Zanimivo pa je to, da mi ne izvrze nobenega errorja
!!!!

Hvala 73!

Dodatne informacije o seznamu Starilist