[ LUGOS ] spet sumniki

krneki simon.golicnik na iname.com
Pon Okt 18 05:50:32 CEST 1999

> Za kde je to normalno (se mi zdi). KDE ima neko svojo foro za nastavljat
> tipkovnico, kjer imas ti v X-ih nastavljeno amerisko, on pa potem sam
> pretvarja v slovensko. To je PMSM ekstremno neumno, ampak kaj ces...to
> je KDE.
Nastavil sem si poslovenjen kde s slovensko tipkovnico pa se zmerom na
dela...
Opazil sem da mi sumniki ne delajo v programih ki so na qt ali gtk
knjiznicah.
Pa sem obe knjiznici spet prevedu, a tam lazen nls ni nobenih povezav s
slovenscino.
V XF86Config imam nastavljeno XkbLayout "us". XkbLayout  "sl" ne dela
ker keyboard
compiler ne najde te definicije. Je morda v tem poblem?

LP Simon

Dodatne informacije o seznamu Starilist