[ LUGOS ] Poslovenjeni Majordomo

Marjan Savli majan na liste.gov.si
Čet Okt 14 01:14:57 CEST 1999

1. Poslovenil sem Majordomo. Pac, vsi ne znajo anglesko
   in jim tako kot slovenski Word lahko pomaga pri delu
   z mailing listami. Probajte.
    http://www2.arnes.si/~krklubsls2/resitve/majordomo.html

2. ht:/Dig, ki pozna sklanjatev - navodila se nahajajo tukaj:
    http://www2.arnes.si/~krklubsls2/resitve/HtDig.html

3. Zanima me pa nekaj drugega. Sumniki...

Ce posljem iz kjekorli posto direktno uporabniku cc:Maila (Lotus zadeva za
el. posto na WIN PCjih), ta pravilno vidi 'svoje pohekane' sumnike. Ce pa
ta isti e-mail gre preko mailing liste, uporabnik namesto sumnikov opazi
'=E8' za sumnik cc in tako naprej...

--------------
Sender: uenac-owner na liste.gov.si

=E8=E6=BE=F0=B9
=C8=C6=AE=D0=A9

czs
nalozil (hmm, moja greska) in od takrat uporabniki, ki berejo posto preko
cc:Maila ne vidijo vec sumnikov.
Je komu kaj jasno?

                                           Majan

2.  Sejem   rabljene   racunalniske   opreme  in
Linux install fest  http://www.kss-loka.si/sejem
     sobota, 27. november 1999, od 9.00 so 19.00
        Skofja Loka, Osnovna sola Ivana Groharja
                                    Marjan Savli
                       marjan.savli na liste.gov.si
http://www2.arnes.si/guest/krklubsls2/index.html
PGP:   http://www.kss-loka.si/~msavli/RSAkey.txt
   tel: +386  (0)64 624-160 int.282, 064 623-173
Sem za Linux, pa ti?        http://www.linux.org

Dodatne informacije o seznamu Starilist