[ LUGOS ] Firewall

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Okt 4 17:25:10 CEST 1999

On Mon, Oct 04, 1999 at 05:16:13PM +0200, Edi Suc wrote:
> Jo.
>
> Aj hev a kvescn. Ups. Na tej listi ni zdravo biti neresen.... :)
>
> Dejstva: Imam firewall masino (Debian). Nekaj racunal je na eni
> strani, nekaj pa na drugi strani. Racunalniki za FWjem lahko vidijo
> one na drugi strani. Za to poskrbi maskerada.
>
> Vprasanje: Kako naredim, da racunalniki na tej strani FWja vidijo one za
> FWjem?

Ne mores. Ce uporabljas IP maskarado (ali NAT, kot se temu lepse rece),
potem racunlaniki na "zunanji" strani pac firewalla pac vidijo samo en
racunalnik oz. IP naslov. Kvecjemu lahko uporabis kaksen port
forwarding, da ti ena masina sluzi za, recimo, web server namesto
firewalla. Obstajajo pa tudi moduli (recimo ip_masq_irc), da delujejo
servisi, ki uporabljajo cudne porte in vzpostavljajo povezave navznoter.
Tu pa ze nisem vec tako domac.

lp,

--
Borut