[ LUGOS ] g++

Branko F. Gračner Branko na edico.si
Ned Okt 10 08:35:22 CEST 1999

>Vedno ko na novo instaliraš (prevedeš) kak nov prevajalnik za c++ ki ga
>misliš uporabljati v prihodnje, moraš nujno prevesti še libstdc++. Potem
>zadeva deluje...

na mašini je zelo beden procesor, zato se mi res ni dalo vsega skupaj
kompilati. vse sem namestil iz rpm paketov. gor sem dal, glibc-2.1.2,
gcc-cpp-2.95.1, gcc-2.95.1, gcc-c++-2.95.1, in libbstdc++-6.xxx

celo groff, ki je prej tožil, da ne najde prav te libstdc++ zdaj dela brez
problema. prej je bil problem, ker gcc ja nisem mogel skompilati, poleg
ogromno ostalih zadev z egcsjem... zato sem prešel na gcc. in, btw, zakaj je
rh 6.1 še vedno na egcs ? zakaj nameravajo naslednjo verzijo slackwara izdat
z egcs?

Brane

Dodatne informacije o seznamu Starilist