[ LUGOS ] Re:

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Okt 23 19:32:38 CEST 1999

Yo!

On Sat, 23 Oct 1999, Matevz <DiscoMan> wrote:

> PPP pa tko...tista scripta k si mi sendal ni delala...mogoce zatu k mam
> mandrake (vendar dvomim)

Kaj ima pa tukaj veze distribucija? A je kasna razlika med Belsadovo
in Podravkino marmelado, ko si jo mazes na kruh? A je treba noz
mogoce pod kaksnim posebnim kotom drzat, ce si mazes marmelado razlicnih
proizvajalcev? Verjetno ne reces doma: "Mat! Zakaj si kupila marmelado
Podravka? Jaz si znam namazat samo Belsadovo marmelado!"

Treba je zacet na najnizjem nivoju, se pravi ko dobis skripto ne reces: "O
poglej skripta! Nekdo pravi da je v redu! Dajmo jo pognat!"

Treba je pogledat kaj je v skripti, jo popravit da ustreza tvojim
zahtevam, ce zadeva ne deluje, pogledat malo v loge, povecati je treba
'debug level' pa spet pogledat loge itd.

Taksne probleme je treba resevat na intuitiven nacin ne pa tako kot bi
se ucil zgodovino za maturo...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist