[ LUGOS ] skript za priklop na SiOL

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Pon Okt 4 17:13:34 CEST 1999

On Mon, Oct 04, 1999 at 04:48:46PM +0200, Andraz Hvalica wrote:
> Zivjo,
>

> za prijatelja potrebujem skript za PPP priklop na siol. Moji skripti za
> Amis.net in Arnes zaradi CHAP na siolu ne delajo...
>
> Mi lahko kdo, ki je iz takega ali drugacnega razloga na SiOLu, poslje
> skript, da ne bom tople vode izumljal? :)
> Idealen bi bil tak par skriptov, kot jih ima RH6.

Hmm...ko bos zadevo usposobil, mi prosim poslji navodila, da jih
objavim.

Sicer pa: linuxconf (vsaj v RH 5.2) zgleda podpira samo PAP
nastavitve...kaj pa vem, nisem redhatovec.

Ti po navodilih na http://borut.rulz.org/PPP/
naredi povezavo. username in password se ti bo zapisal v
/etc/ppp/pap-secrets nekako takole:

username * password

To zbrisi in napisi v /etc/ppp/chap-secrets:

username * password *

in zadeva bi morala delati.

Danes zvecer bom zadevo precekiral doma na novem RedHat-u 6.1

Borut
borut.mrak na ijs.si
Vas zanima nakup distribucije Linux-a? pisite mi! Na zalogi zadnje
verzije vseh znanih distribucij!

Dodatne informacije o seznamu Starilist