[ LUGOS ] CDROM (ISP16) ??!

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Sob Okt 23 19:17:37 CEST 1999

Yo!

On Sat, 23 Oct 1999, Andraz Sraka wrote:

> vse ql, nato vpisal se naslednjo vrstico v /etc/lilo.conf
> append="isp16=0x340,0,0,Sony"
> in zagnal lilo -v, vse skupaj zbootal in cakal na cudez ... in ta se ni
> zgodil .. nikjer v bootu se ni prikazal oz. zaznal kakrsen koli cdrom
> .., ce vse skupaj ponovim menualno insmod isp16, dobim odgovor isti
> da bi lahko zadeva delala.

V cem je pa fora da si dal v /etc/lilo.conf vrstico append=blabla? Ce
uporabljas module ni treba nic /etc/lilo.conf spreminjat, spremenis ga, ce
je driver preveden v kernel in ne posebaj kot modul, in ce ima ta driver
ki je vgrajen v kernel se kaksne posebne zahteve (v tem primeru io naslov)

Modul nalozi tocno tako kot si opisal (z insmod ali modprobe) in ne prek
/etc/lilo.conf, ker moduli nimajo veze s tem...

Zdaj pa kolikor jaz poznam ljudi, ki sprasujejo take stvari, bos rekel:
"Ja a zdaj bom pa vsakic pisal insmod blabla?".... Odgovor se glasi:
"Zadevo daj v init!"

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist