[ LUGOS ] [Fwd: particije]

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Sob Okt 23 18:21:51 CEST 1999

> Hvala lepa za jasen odgovor. Moram reci, da stvari postajajo bolj
> kristalne. Mogoce pa, da se mi je res zaradi tistega /var zapolnil disk,
> pa ga nisem in nisem mogel pocisiti. Ce sem prav zastopil, sta v bistvu
> dve najpomembnejsi particiji za podatke /home in /usr, ker menda
> ostaneta tudi po zamenjavi sistema.

Prakticno /home bi morala ostati enaka pri upgradu. /usr pa se upgrada
pri vsakem prehodu na novo verzijo.

Z /usr ni toliko problem, razen:

a) je premajhna za novo giga giga distribucijo
b) imas neke svoje programcke, instalirane na /usr/local

Ce delas upgrade tako, da reinstaliras masino, potem bos moral
shranjevati /usr/local. Ce pa upgradas po metodi recimo kot ima RH,
potem ti /usr/local ostane nedotaknjen, vsaj kar se tice paketov, ki si
jih sam nainstaliral...

Rekel bi, da so najpomembnejse particije /, /home, /var, /usr pa pac
toliko, da moras nekam dati sistem.

Jasno, ce zenes sistem do limita, potem postane pomembno celo to, kje in
kaksen swap imas. Ampak to je ze druga zgodba.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676