[ LUGOS ] sendmail

Blaz Podrzaj blayo na thz.net
Ned Okt 17 16:39:35 CEST 1999

Yo!

On Sun, 17 Oct 1999, Marko Cuk wrote:

> Tole sem ze vprasal, pa mislim, da nisem dobil odgovora.
>
> Torej, zanima me, ce lahko in kje lahko v sendmailu preprecim
> sprejemanje maila za doloceno domeno ali ip, v bistvu zelim ene vrste
> anti spamer.

Jaz pa mislim da sem ravno na to ze enkrat odgovoril.

# Access list database (for spam stomping)
Kaccess hash -o /etc/mail/access

# Hosts that will permit relaying ($=R)
FR-o /etc/mail/relay-domains

Druga varianta je podobna kot prva, samo da se nanasa ze na relay in
zavraca oz spusca dolocene domene ze na SMTP vhodu...

Prva varianta pa pomeni da v bistvu SMTP vse spusti notri potem pa local
mailer zadeve zavrne...

Sicer si pa instaliraj sendmail config stuff in si tam notri poglej
README, ki je precej obsezen (90kB), druga varianta je pa "Sendmail
Installation and Operation Guide" (zadevo dobis v PostScript obliki
"op.ps", da se pa najti tudi html varianto, ki je zakopana nekje v linkih
na www.sendmail.org)...

lp,B

Dodatne informacije o seznamu Starilist