[ LUGOS ] X-win na Windowsih

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sre Okt 20 11:20:06 CEST 1999

On Wed, Oct 20, 1999 at 10:55:44AM +0200, Andrej Mrsek wrote:
> Pozdravljeni !
>
> Imam zeljo, da bi iz windows-ov prijavil preko X-serverja na Linux. Vem,
> da je bilo ze veliko povedanega na to temo, vendar nikoli ni nihce
> povedal celotnega postopka. Kako naj to nastavim, da bo delovalo. Lahko
> me usmerite tudi na kaksen how-to ali kaj podobnega.
> 1. Kako moram skonfigurirati Linux, da bo dovolil remote prijavo ?
> 2. S kaksnim ukazom - katero aplikacijo naj pozenem, da se bom lahko
> logiral na Linux iz win in kateri X strenik priporocate?

Ce hoces "popolno" prijavo, tako kot se recimo logiras, ko poganjas na
istem racunalniku xdm (graficni login), potem moras na Linux-u poganjat
xdm, kdm, gdm ali nekaj podobnega...Seveda pa moras v eni
konfiguracijski datoteki (ki se razlikuje od distribucije do
distribucije) dovoliti, da se na xdm povezejo ne-lokalni klienti
(X-serverji).

Ce pa hoces samo poganjat kaksno X aplikacijo, je dovolj, da imas na
Linux-u programe, ki jih joces poganjat in X knjiznice. Tako se telnetas
na Linux, DISPLAY=ime_druge_masine:0.0 xterm & in zadeva se ti pojavi na
ime_druge_masine. Novejsi telnetd-ji sami nastavijo spremenljivko
DISPLAY.

Glede X serverja je pa tako:

Jaz na dober in zastonj X server za windowse se nisem naletel. Obstaja
MiX, ki je za osnovne stvari dovolj, vendar ti ne ponuja popolnoma
nicesar. Omejen si na nek njegov interni twm in zadeva izgleda,
miloreceno, bedno.

Obstajajo pa komercialne zadeve, ki so bistveno boljse. Jaz imam
izkusnje z eXceed-om, ki je super zadeva. Omogoca "popolno" sejo, se
pravi poslje XDMCP broadcast, na katerega se oglasijo vsi spodobni unixi
na lokalni mrezi, potem pa ti izberes, na katerega se hoces logirat.
Lahko pa pozenes samo recimo xterm, ki se obnasa kot navadno okno v
windowsih. Izjemno uporabno v okoljih, kjer si vezan na windowse, ircal
in bral posto pa bi rad v "pravem" sistemu ;-]

Borut
borut.mrak na ijs.si
All a hacker needs is a tight PUSHJ, a loose pair of UUOs, and a warm
place to shift.

Dodatne informacije o seznamu Starilist