[ LUGOS ] Fwd: Pomembne informacije v zvezi z letnico 2000

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Okt 17 13:10:17 CEST 1999

Marko Cuk wrote:

> Je, mene.
> Samo ne vem, kje so dobili naslov. Morda sem se kdaj vpisal kje. Verjetno je zadeva potegnjena iz Techneta.
>
> Cuk

Preden se boste razpisali na veliko, bi svetoval, da si stedite dih. Po
moje to ni poteza M$ globalno, ampak tile v Slo hocejo potegniti se
kaksen tolar iz strank.

V info naj povem, da sem jaz dobil ze dolgo casa nazaj maile (in
e-maile), kjer so mi 100x ponujali priloznost za legalizacijo M$
izdelkov, v naslednjem stavku pa so mi grozili, da me prijavijo
policiji, oziroma, da mi bodo sli v inspekcijo. To, da imam Linux boxe
in en windows na starem prenosniku, v predalu pa stiri licence od vsega
zivega Microsoftovega, jasno niso vedeli.

Jaz bi rekel, da je to poslovanje povzpetniskih druzbic v tranzicijskih
casih, od katerih jaz maile in e-maile mecem v kos apriori in si
zapomnim, da so mi ze grozili (pa pojma nimajo kaksna je realna
situacija). Tako se z ljudmi ne dela, kakorkoli si marketingi povsod
mislijo, da so ljudje ovce, ki komaj cakajo, da potrosijo denar
(vkljucno z marketingom od SLO M$).

Tako da... Tole ignorirajte in ponudbe takih mecite v kos, ker to niso
dobre poslovne poteze.

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676