[ LUGOS ] Re:

David Klasinc bigwhale na m42.cx
Pon Okt 25 20:30:50 CEST 1999

On Mon, 25 Oct 1999, Ales Casar wrote:

> Hmm... Sem morda zamudil kaksno izboljsavo IP protokola? A ne izkorisca
> nuke lastnost samega IP protokola, ki je kot lastnost protokola pac
> neodvisna od tega na kaksnem operacijskem sistemu je konkretna
> implementacija? V bistvu mi ni jasno zakaj bi bil nekdo, ki irca iz
> Linuxa, varen pred nukanjem zgolj zaradi tega, ker dela iz Linuxa.

Razni 'nuki' in podobne zadeve v vecini izkoriscaji buge, ki so v sami
implementaciji TCP/IP-ja pod dolocenim operacijskim sistemom.

So pa tudi zadeve, ki izkoriscajo lastnosti samega protokola... :)

David!
Sex! Sex is not an answer, sex is the question. The answer is yes!

Dodatne informacije o seznamu Starilist