[ LUGOS ] CDROM (ISP16) ??!

Borut Mrak borut.mrak na ijs.si
Sob Okt 23 16:40:56 CEST 1999

On Sat, Oct 23, 1999 at 12:25:26AM +0200, Andraz Sraka wrote:
> [...]
>
> dobil odgovor ..
> ISP16: configuration cdrom interface, version 0.6.
> ISP16: cdrom interface (with OPTi 82C928 chip) detected.
> ISP16: cdrom interface set up with io base 0x340, irq 0, dma 0, type
> Sony.
>
> vse ql, nato vpisal se naslednjo vrstico v /etc/lilo.conf
> append="isp16=0x340,0,0,Sony"
> in zagnal lilo -v, vse skupaj zbootal in cakal na cudez ... in ta se ni
> zgodil .. nikjer v bootu se ni prikazal oz. zaznal kakrsen koli cdrom
> .., ce vse skupaj ponovim menualno insmod isp16, dobim odgovor isti

vpisi v /etc/modutils/aliases (oz. eno od datotek v tem direktoriju)

options isp16 isp16_cdrom_base=0x340 isp16_cdrom_type=Sony

in pozeni update-modules.
(preden se zacne kdo zgrazati nad tem postopkom, naj povem, da
update-modules popravi /etc/conf.modules, uporaben pa je zato, da olajsa
delo piscem paketov)

v /etc/modules pa dodaj v eno vrstico isp16.
(vsi moduli, vpisani v tej datoteki, se nalozijo nekje iz startup
skript)

Tako se ti bo vsakic ob bootu nalozil modul isp16 s pravimi parametri.

append v lilo.conf nic ne pomaga, ker gonilnika za ta cd-rom ni v jedru.

> Zdaj pa del ki me zanima .. kako lahko zdaj dostopam (ga moutam) do
> cdroma .. za mount /dev/cdrom (/dev/hd(c/d)) /cdrom dobim
> (tega nisem zasledil v nobeni dokumentaciji .. )

Pojma nimam...probaj z vsemi /dev/hd*, mogoce je sele /dev/hde ali kaj
podobnega. Osebno dvomim v kaj takega. Preglej skripto /dev/MAKEDEV, ta
se uporablja za skreirat device-e, ce jih se nimas. Je tudi kar dobro
komentirana, tako da bos mogoce tam notri kaj razbral.

> mount: the kernel does not recognize /dev/cdrom as a block device
>        (maybe 'insmod driver'?)
>
> No ce ima kdo podoben CDROM ali ve kako resiti problem naj mi prosim
> pomaga, da kutijo do konca zrihtam ...
>
> lep pozdrav,
>  Andraz
>
> PS. Sorry ker sem se toliko razpisal ..

Hehe...to je kul, vsaj clovek natanko ve kaj te muci.

Borut
borut.mrak na ijs.si
When someone annoys you, it takes 42 muscles to frown, but
only 4 muscles to extend your arm and whack them in the head.

Dodatne informacije o seznamu Starilist