[ LUGOS ] Remote boot etc.

Boris Benko boris.benko na telekom.si
Ned Okt 31 13:46:43 CET 1999

Blaz Podrzaj wrote:

> Yo!
>
> Preden neko mašino boot-neš na remote se prek bootp protokola (s serverja)
> že prenesejo vsi potrebni parametri za vzpostavitev TCP/IP povezave (IP te
> mašine, IP serverja, network address, netmask, gateway in še kaj). Potem
> ta mašina s pomočjo teh parametrov prenese (naloži) prek tftp-ja boot
> image (recimo boot+root Linux image)...
>
> Kako bi jaz potem te ŽE ZNANE parametre uporabil za sam boot proces, ko je
> treba še enkrat določit vse?

Poglej si malo netboot/diskless faq. Po domace povedano, z remote hosta
loader prenese image kernela, ga nalozi v pomnilnik, ter zazene. Kernel
mora podpirati, da dobi IP parametre preko DHCPja (torej naredi query za
parametre *se* enkrat).

Root disk pa bos verjetno moral imeti:

a) na lokalnem disku
b) disketi
c) NFS serverju

=b

mag. Boris Benko                      | E-mail: Boris.Benko na telekom.si
Telekom Slovenije, PE Murska Sobota   |         B.Benko na s-gms.ms.edus.si
Senior Prog./Sys admin./Informatik    |         Boris.Benko na computer.org
Slu§ba za informatiko                 | Phone: (work) +386 69 31 676